Je bekijkt een oude versie van deze pagina. Bekijk de huidige versie.

Vergelijk met huidige Toon pagina historie

« Vorige Versie 8 Volgende »

pagina in opmaak


Via de applicatie 'Beheer boorbedrijf' kunt u als boorbedrijf zelf administratieve gegevens, boormeesters en opleidingen registreren en beheren.

Zo voldoet u aan de verplichting om wijzigingen te melden in de gegevens die geleid hebben tot de erkenning, zoals bepaald in artikel 34, §5, van het VLAREL.
U kan nog niet alle wijzigingen via dit loket melden, voor de overige (boortoestellen, stopzetting) verwijzen we door naar https://www.dov.vlaanderen.be/sites/default/files/pfiles_files/Melding_wijzigingen_erkend_boorbedrijf_formulier30.docx

figuren vergroten

Door te klikken op de figuren kan je ze in een groter formaat bekijken.

Inloggen en Portaalpagina

Om te starten, moet je eerst inloggen in de portaalpagina van DOV: https://www.dov.vlaanderen.be/portaal/

Dit kan via je elektronische identiteitskaart (of één van de andere inlogopties: itsme, mobiele app, ...).
Let er op dat je bij het inloggen kiest voor de werkrelatie met jouw boorbedrijf (niet als burger).



Via de link ‘Beheer boorbedrijf’ ga je naar de module om de gegevens van jouw boorbedrijf te beheren.

Raadplegen of aanpassen

Standaard wordt het scherm geopend zodat je de informatie kan 'lezen'.
Wil je aanpassingen doen, dan klik je rechts bovenaan op het potloodje.

Wil je meteen naar een bepaalde sectie doorklikken, dan kan je rechts bovenaan op het pijltje klikken naar de sectie van jouw keuze

Hoofding

In de hoofding van de module 'Beheer boorbedrijf' zie je jouw: 

  • Prefixnummer
  • Erkenningsdatum: datum waarop je erkenning gestart is
  • Datum + reden inactivatie: indien je bedrijf gestopt is om één of andere reden staat hier de datum + een korte omschrijving wat de reden is.

Aan deze velden kan je zelf niets aanpassen.

Sectie: Administratieve gegevens

De naam en adresgegevens van je boorbedrijf worden uitgelezen uit de Kruispuntbank van Ondernemingen op basis van je KBO nummer.
Is de informatie die hier staat niet correct, dan moet je dit aanpassen bij de bron, namelijk het KBO.

Een deel van de administratieve gegevens kan je wel aanpassen in eDOV. Dit zijn de contactgegevens van het bedrijf, niet van individuele medewerkers.

  • telefoon
  • GSM
  • Email
  • website


Sectie: Boormeesters

In de sectie Boormeesters heb je een overzicht van de boormeesters en hun contactgegevens die voor jouw firma in dienst zijn of in dienst geweest zijn.

Je kan de lijst van de boormeesters filteren om enkel diegene te tonen die

  • in dienst
  • uit dienst

zijn. Zo kan je de lijst korten en overzichtelijker maken.

Actie: boormeester toevoegen

Wil je een nieuwe boormeester toevoegen, dan klik je op het +-symbooltje bovenaan.

Dan krijg je een invulblokje, waar je de administratieve en contact gegevens van de boormeester kan ingeven.
Let op: geef hier echt het contactnummer van


Actie: Beheer boormeesters : aanpassingen doen

  • werkzaam van / tot
  • telefoonnummer
  • e-mail

Actie: Opleidingen en attesten

degrzghrehnte



  • Geen labels